czwartek, 4 kwietnia 2013

INSPIRACJE DO BLOGOWANIA

...Zimowy wieczór z ciepłą herbatą w zaciszu mieszkania...
Przeglądając różne strony w Internecie przez przypadek natknęłam się na vlog bardzo ciekawej osóbki od której wręcz emanowało pozytywną energią. Nie zauważyłam kiedy zbliżył się ranek a ja wcale nie zamierzałam otulać się w sen. Z zaciekawieniem przyswajałam każdą informację kosmetyczną ,modową ,urodową a wszystko to było dla mnie czymś nowym. Pędzle do makijażu? rozświetlacz do twarzy? kule do kąpieli? Dla mnie była to magia;)
 I do tamtego zimowego wieczoru świat kosmetyczny był dla mnie znany w nikłym stopniu. Tusz, podkład, czarna kredka....
Chyba jak każdy człowiek lubię poznawać nowe rzeczy:) Jak każda kobieta lubię dbać o siebie choć wiedza na temat tego co dobre dla cery ,ciała była niestety nikła.
Niektórym z Was i zapewne większości mężczyzn;) wydawać się może ,że jest to totalna głupota.    Po co publikować kosmetyki których się używa? Przedstawiać "strój dnia"? Hmm szczerze powiedziawszy też tak na początku myślałam do chwili w której  doszłam do wniosku , że jest to niesamowita przygoda , możliwość poznawania nowych osób a także rozwoju osobistego.
Świat ten stał się moją pasją;) Moją inspiracją jest nieesia25  .Serdecznie pozdrawiam Agnieszkę i zapraszam na jej kanał który z pewnością zapewni wam energię i dobry humor na cały dzień!
                             
     ...Tak się zaczęła moja kosmetyczna historia...
                                                                                               Pozdrawiam.


 

 
 
 
 
"Spraw aby każdy dzień miał szanse stać się najpiękniejszym dniem  Twojego życia"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz