piątek, 5 kwietnia 2013

RECENZJA - Liz Earle. Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser

Witajcie kochani! :) Dziś przychodzę z recenzją kosmetyku do demakijażu 'Liz Earle. Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser' który zakupiłam 2 miesiące temu na allegro. Cena produktu 100ml wraz z ściereczką muślinową wyniosła mnie 98zł (Z przesyłką) Co obiecuje producent? Nasz żel ma dwie fazy działania, pierwszą fazą jest oczyszczanie. Wolny od olejów mineralnych, posiada bogatą i kremową konsystencję i szybko usuwa wszelkie ślady makijażu, nawet uparty tusz do rzęs. Faza druga to polerowanie. Zmyj krem przy użyciu czystej ściereczki, aby delikatnie usunąć martwy naskórek i odkryć czystą, miękką i promienną skórę. A więc moim zdaniem produkt spełnia wszystkie obietnice! Świetnie się sprawdza na mojej skórze. Dodam , że mam cerę suchą a w strefie T lekko świecącą. Doskonale zmywa makijaż i nawilża skórę. Stosuję go codziennie od 2 miesięcy i zauważyłam poprawę stanu cery twarzy. Z pewnością jest bardziej nawilżona i odżywiona sprawia wrażenie świeżej promiennej. Wielu osobą przeszkadza specyficzny zapach preparatu. Słyszałam opinię, że zapach ten przypomina lek apteczny. Według mnie jest to zapach bardzo aloesowy który jak najbardziej mi odpowiada. Moja codzienna pielęgnacja wygląda tak: makijaż zmywam płynem micelarnym nawilżającym z Pharmaceris następnie wmasowuję preparat z Lis Earle i masuję twarz przez ok 2 min (preparat nie podrażnia oczu!!! co było dla mnie super zaskoczeniem:) gdyż jest to pierwszy kosmetyk który nie szczypie i nie podrażnia spojówek Także za to daje mega + :) ) Potem namaczam szmatkę muślinową w gorącej wodzie i zmywam nią kosmetyk z twarzy i szyi. Następnie moczę szmatkę w zimnej wodzie (by zamknąć pory) i nakładam na twarz. Na koniec stosuję krem IWOSTIN sensitia do skóry wrażliwej , skłonnej do podrażnień i alergicznej.  









Skoncentrowany preparat do oczyszczania twarzy. Usuwa makijaż i wszystkie zanieszczyszczenia ze skóry. Zostawia twarz czystą i miękką w dotyku. Zawiera nawilżające masło kakaowe, oczyszczający olejek eukaliptusowy oraz łagodzący wyciąg z rumianku. Do użytku z muślinową chusteczką.

Skład: Aqua, Caprylic/capric triglyceride, Theobroma cacao( cocoa) seed butter, Cetearyl alcohol, Cetyl esters, Sorbitan stearate, Polysorbate 60, Glycerin, Cera alba(beeswax), Propylene glycol, Humulus lupulus(hops) extract, Panthenol,Rosmarinus officinalis(rosemary) extract, Anthemis nobilis(chamomile) extract, Prunus amygdalus dulcius(sweet almond) extract, Eucalyptus globulus(eucalyptus) oil, Triethanolamine, Methylparaben, Methyldibromo glutaronitrile, Phenoxyethanol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz