czwartek, 4 kwietnia 2013

YANKEE CANDLE - moja miłość

 
 
 


Yankee Candle to produkty najwyższej jakości, tworzone z pasją od 40 lat. Wszystkie zapachy są rygorystycznie sprawdzane, weryfikowane i testowane przez doświadczony zespół ekspertów zapachowych, tak aby zapewniały jak najlepsze doznania. Każdy aromat tworzony jest z pasją przy użyciu naturalnych ekstraktów zapachowych i olejków eterycznych.

 

Najlepsze świece na świecie!:)   Swoje Yankee zakupiłam na stronie świat zapachów pl.
Ogromny wybór. Unikatowe intensywne zapachy, prześliczne szklane słoje! Czego chcieć więcej?:)

TUMBLER DUŻY
czas palenia 70-90h
 
 
 
 
 

TUMBLER ŚREDNI
czas palenia 40-50h
 
 

 
TUMBLER MAŁY
czas palenia 30-40h
 
 
 
 
 
 
SŁOIK DUŻY
czas palenia 110-150h
 
 SŁOIK ŚREDNI
czas palenia 65-90h
 
 
 SŁOIK MAŁY
czas palenia 25-40h
 
 
 
 
 
 
SŁOIK PILLAR
czas palenia 90h
 
 SAMPLER
czas palenia do 15h

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Tańszą alternatywą są woski które umieszcza się w podgrzewaczach

WOSKI
czas palenia do 8h


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 "Naj­piękniej­sze są dni, w ciągu których pot­ra­fimy być tak po pros­tu bez­gra­nicznie szczęśli­wi i sa­mi nie wiemy z ja­kiego powodu"

2 komentarze:

  1. nie przepadam za świeczkami zapachowymi, ale te wyglądają całkiem przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze świece jakie kiedykolwiek miałam:) Gdy ktoś wchodzi do mieszkania to na wejściu pyta "co tak ładnie pachnie" Naprawdę polecam!:)

      Usuń